Kategorie

Aukcje Allegro

Promocje

Wszystkie promocje

  1. Salon Muzyczny GAMA oświadcza iż dane osobowe klientów są przechowywane i przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim. Nie będą one również wykorzystywane do wysłania jakichkolwiek materiałów reklamowych na konta klienta bez jego zgody. Podanie danych osobowych w naszym sklepie ma charakter dobrowolny, klientowi przysługuje prawo do ich wglądu, jak również możliwość ich poprawiania i usuwania. 

    II. Wysyłka i Zwroty
    1. Towar dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej "SIÓDEMKA" lub Poczty Polskiej. Koszty przesyłki towaru o wartości powyżej 2000zł pokrywa sklep, poniżej tej sumy płaci kupujący wg sumy wyliczonej przez oprogramowanie sklepu. W przypadku Poczty Polskiej możliwe jest wysłanie przesyłki o wadze do 10kg oraz o określonych wymiarach. Koszty przesyłek są różne jak i różny jest termin realizacji zamówienia. Aby maksymalnie obniżyć koszty sugerujemy przedpłatę na konto co pozwala nam uniknąć naliczania opłaty za pobranie. 

    2. Odbierając przesyłkę od kuriera proszę sprawdzić ogólny stan przesyłki, czy nie ma uszkodzeń mechanicznych, zawilgoceń, itp!!! Odebranie paczki i zapłata nie pozwala na jej zwrócenie. Pokwitowanie odbioru jest równoznaczne z przyjęciem odpowiedzialności przez kupującego!! 

    3. Wycofanie zamówienia jest możliwe wyłącznie jeśli nie uzyskało ono jeszcze statusu " Paczka została wysłana ". Należy skontaktować się z nami za pośrednictwem maila lub telefonicznie.

    4. Przy dokonaniu płatności poprzez serwis platnosci.pl pobierana jest prowizja, którą ponosi nasz sklep, jednakże w przypadku zwrotu towaru lub ewentualnego wycofania się z transakcji kwota prowizji nie podlega zwrotowi!

    5. Towar wysłany przez nas jest wyłącznie nowy i nieużywany (za wyjątkiem towaru z komisu). W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad prosimy o natychmiastowy kontakt w celu uzgodnienia formy korzystania z gwarancji. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas na nasz koszt i za pobraniem . Po stwierdzeniu zasadności reklamacji i dokonaniu naprawy odsyłamy towar na nasz koszt.

    6. Klient będący konsumentem, który dokonał zakupów w sklepie internetowym, ma 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zwrot pieniędzy realizowany jest poprzez przelew bankowy.

  2. 7. Okres trwania naprawy gwarancyjnej to 21 dni od daty odebrania przesyłki. Okres gwarancji zostaje wydłużony o czas naprawy. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy serwis gwaranta musi sprowadzić części do naprawy z zagranicy. W takim wypadku importer daje sobie okres 2 miesięcy na sprowadzenie brakującej części.

  1. 8. Przesyłając towar proszę dołączyć dokładny opis reklamacji oraz podać Swój adres z numerem telefonu lub adresem e-mail. Urządzenie musi mieć nienaruszone plomby gwarancyjne (jeżeli towar był fabrycznie w nie zaopatrzony). Towar musi być nadesłany w oryginalnym opakowaniu razem ze wszystkimi akcesoriami odebranymi przy zakupie. 

  2. 9. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. Właściwym do rozstrzygania sporów mogących wyniknąć w wyniku realizacji transakcji jest Sąd Rejonowy w Rzeszowie.

     

 

III. Korzystanie z Serwisu
1. Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym wystarczy wykonać kilka bardzo prostych kroków. Można je przygotować jako Gość, bez zakładania konta.

2. Wypełnienie formularza i założenie własnego konta nie zobowiązuje do składania zamówienia. Pozwala za to śledzić historię Swoich zakupów, pozwala na odbieranie naszego biuletynu w którym zawieramy informacje o nowościach, przecenach, promocjach ... Można również zapisać się na listę automatycznych powiadomień o zmianach cen dowolnej ilości towarów!!

3. Po założeniu własnego konta wystarczy podać login i hasło aby nasz system odszukał wszystkie dane.

4. Zamówienia składane w naszym sklepie realizowane są najpóźniej następnego dnia roboczego za wyjątkiem towarów, które wymagają sprowadzenia.

5. Zamawiający jest na bieżąco informowany o stanie Swojego zamówienia przez automat (w razie konieczności również przez obsługę sklepu).

6. Każdorazowo razem z towarem wysyłamy dowód zakupu (standardowo paragon) oraz oryginalne karty gwarancyjne (jeśli towar tego wymaga).

7. Wysłane do nas zamówienie zostanie przyjęte do realizacji wyłącznie po odesłaniu naszego maila z dopiskiem " Zamówienie jest realizowane ".

8. Zamówienia przyjmowane są całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, realizowane są w dni robocze.


IV. Raty
We współpracy z Żaglem, proponujemy szybki i dogodny system sprzedaży ratalnej.

Kredyt mogą uzyskać Klienci, którzy:

1. Osiągają stały dochód
2. Okażą dowód osobisty i drugi dokument tożsamości
3. Przedłożą dokumenty poświadczające fakt uzyskiwania stałych dochodów:
zatrudnieni na podstawie umowy o pracę - aktualne zaświadczenie o okresie zatrudnienia i wysokości średniego miesięcznego wynagrodzenia brutto za ostatnie 3 miesiące
emeryci - ostatni odcinek emerytury
renciści - decyzję o przyznaniu świadczenia oraz ostatni odcinek renty
prowadzący działalność gospodarczą - wpis do ewidencji działalności gospodarczej oraz zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami lub kserokopię wpłat składek ZUS za ostatnie 3 miesiące.

Stałym i rzetelnym Klientom do zawarcia kolejnej umowy potrzebny jest tylko dowód osobisty.

Chcąc sprawdzić swoją zdolność kredytową dzwoń pod nr infolinii Żagla: 0800 88 99 44


Strona głównaStrona główna

Szukaj

Producenci

Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00zł
Suma 0,00zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Nowe produkty

No new products at this time

Facebook Fun