Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Behringer Wing
Behringer Wing - mikser cyfrowy
0 Przedmiot Przedmioty
REALIZUJEMY NA ZAMÓWIENIE. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Powierzchnia sterowania WING wykorzystuje duży ekran dotykowy z czułymi na dotyk pokrętłami ułatwiającymi obsługę. Trzy oddzielne sekcje suwaków i sekcję Custom Controls można łatwo i intuicyjnie dostosować do indywidualnych potrzeb użytkownika. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz konkretnej szyny, czy też dedykowanego kanału zawsze na wyciągnięcie ręki, czy nawet współdzielenie powierzchni z dwoma inżynierami – WING może być skonfigurowany tak, aby przenieść produkcję na nowy poziom. Możesz nawet wymienić i dostosować masywny drewniany podłokietnik na coś bardziej funkcjonalnego, jeśli chcesz.
Jaki jest cel miksowania? Rozważając ścieżkę sygnału produkcji audio do zastosowań na żywo lub w studio, byliśmy zdumieni, że większość terminologii jest nadal oparta na historycznej implementacji technicznej, a nie na jej faktycznym przeznaczeniu. Zwykle konsole skupiają się na numerach wejściowych przypisanych kanałom i auxom. WING oferuje zupełnie inny punkt widzenia, skupiając się na źródle jako przyczynie jakiegokolwiek miksowania, np. sygnału bębna basowego lub głównego wokalu. Wejścia mają więc więcej właściwości niż tylko numer. Źródła mogą być w trybie mono, stereo lub mid-side, posiadać własne parametry headamp jak wzmocnienie i zasilanie phantom, z określonym wyciszeniem i wskaźnikami źródła. Można im również nadać kolor, ikonę, nazwę i kilka znaczników do celów grupowania i filtrowania. Wszystko to opisuje najpierw rzeczywiste źródło, zanim kanały zostaną wykorzystane do przetwarzania lub miksowania.
Piękno tego rozwiązania polega na tym, że możesz oznaczyć źródła za pomocą naszej aplikacji WING Co-Pilot podczas patchowania na scenie i bez względu na to, czy sygnał jest patchowany do kanału, do nagrywania SD czy do jakiegokolwiek innego wyjścia, zawsze zobaczysz i odniesiesz się do tego źródła.
Wszystkie 48 kanałów wejściowych i 28 bus miksów mogą być używane dla źródeł mono, stereo lub mid-side. Przypisanie źródła stereo do dowolnego kanału automatycznie odtwarza kanał stereo, a stopień stereo imager zapewnia kontrolę nad szerokością od 150% stereo do mono. Konsola nie wymaga restartu w celu zastosowania jakichkolwiek zmian trybu. Ich konfiguracja kanałów, busów i podgrupy może być zmieniana w każdej chwili na bieżąco.
Alternatywnie do doskonałej korekcji i dynamiki WING, wszystkie kanały i busy posiadają wtyczki dla bramek, kompresorów i korektorów, w tym wysokiej klasy symulacje wzorowane na najbardziej znanych urządzeniach, takich jak Pultec EQ, SSL Bus Compressor i Gate/Expander, SPL Transient Designer, Neve EQ, Compressor and Gate, Focusrite ISA i D3, DBX160, LA-2A, 1176, Elysia mPressor i Empirical Labs Distressor.
Innowacyjna sekcja edycji kanałów WING została zaprojektowana od podstaw w celu natychmiastowego przeglądu stanu kanałów i przepływu pracy. Umożliwia ona pracę na wybranym kanale nawet wtedy, gdy wyświetlacz główny jest używany do czegoś zupełnie innego. Pokrętła czułe na dotyk pozwalają na konfigurację najważniejszych parametrów na wyciągnięcie ręki.
Sekcja centralna oferuje sterowanie przypisywane przez użytkownika, tj. 4 obrotowe enkodery i 20 przycisków z 2 wyświetlaczami LCD. Użytkownik decyduje, jakie funkcje chciałby mieć zawsze pod ręką. Duże pokrętło umożliwia precyzyjne ustawienie do 8 parametrów użytkownika lub może być używane do zdalnego sterowania DAW przez USB MIDI. Konfiguracja sterowania obejmuje również predefiniowane funkcje dla transportu rejestratora kart USB i SD, sterowania pokazem i mute grup.
Kanały wejściowe WING posiadają filtry typu lo-cut i hi-cut, tilt-EQ, all-pass lub Sound Maxer, a także 6-pasmowy korektor parametryczny. Wszystkie busy, matryce i kanały główne posiadają nawet 8-pasmowy korektor parametryczny. Alternatywnie, WING oferuje 8 skrupulatnych emulacji słynnych sprzętowych korektorów do użytku na każdym kanale.
WING Premium FX rack posiada 8 procesorów stereo, w tym spektakularne emulacje najbardziej szanowanych w branży pogłosów, oryginalne algorytmy TC VSS3, a także emulacje Lexicon, Quantec i EMT. Fantastyczne opóźnienia, voice doubling, chromatic pitch correction, nasycenie taśmy i wiele więcej…
Kolejny zestaw 8 procesorów stereo zapewnia szeroki wachlarz modulacji, korekcji, dynamiki i nieliniowych efektów, a nawet cztery kultowe wzmacniacze gitarowe z symulacjami pieca. Gitarzysta może po prostu podłączyć swoją gitarę lub pedał prosto do stageboxa, co jest szczególnie przydatne na cichych scenach i w domach modlitwy.
Z 374 wejściami i 374 wyjściami, wymagana jest duża ilość połączeń cyfrowych. WING zapewnia 3 porty sieciowe audio AES50 SuperMAC do podłączania cyfrowych stageboxów lub udostępniania do 144 wejściowych i wyjściowych strumieni z innymi konsolami. Dostępne są 48×48 kanały audio USB i kolejne 64×64 kanały Audio over IP (opcjonalnie moduł AoIP) oraz stereofoniczne wejścia/wyjścia AES/EBU. Gniazdo kart rozszerzeń WING, wyposażone w kartę zapisu LIVE SD lub karty opcjonalne dla różnych standardów, takich jak ADAT, MADI, DANTE i WSG, oferuje kolejne 64×64 kanały I/O audio.
Nowy interfejs Klark Teknik StageCONNECT umożliwia transmisję 32 kanałów 24-bitowego dźwięku z opóźnieniem poniżej milisekundy, wraz z danymi sterującymi i 18 W mocy za pomocą jednego standardowego kabla mikrofonowego. Ze względu na elastyczność i łatwość obsługi, może to stać się przyszłością XLR. Rozważamy otwarcie naszej implementacji dla innych deweloperów, pozwalając im na tworzenie własnych projektów z wykorzystaniem StageCONNECT.
Chociaż ograniczyliśmy liczbę lokalnych wejść/wyjść analogowych, nie pozwoliliśmy na żaden kompromis w zakresie ich jakości. Behringer jest dumny, że posiada 8 oryginalnych wzmacniaczy mikrofonowych Midas PRO i 8 wyjść XLR z wysoką jakością dźwięku, zarówno w środowiskach studyjnych, jak i na żywo. Wejścia i wyjścia liniowe TRS aux 8×8 pomagają wprowadzać sygnały z odtwarzaczy multimedialnych lub komputerów. Jeśli to nie wystarczy, nowy interfejs StageCONNNECT umożliwia podłączenie breakout boxów z maksymalnie 32 kanałami wejściowymi i wyjściowymi, np. podłączenie konsoli do side racka za pomocą pojedynczego przewodu XLR lub kabla DMX.
Automatyczne miksowanie z 2 grupami ze wspólnym wzmocnieniem jest dostępne na dowolnych 16 kanałach wejściowych. Niezawodny i szybki algorytm automatycznie śledzi, który mikrofon odbiera najwyższe poziomy, zwiększa wzmocnienie kanału, jednocześnie zmniejszając sumę wzmocnienia dla wszystkich innych kanałów w tej samej grupie. Poziom szumu otoczenia pozostanie stale na niskim poziomie, a zrozumiałość i wzmocnienie przed wystąpieniem sprzężenia zwrotnego zostaną znacznie zwiększone. Jest to idealne narzędzie do organizacji imprez firmowych, dyskusji panelowych, domów modlitwy lub transmisji z kilkoma głośnikami.
MIDI In/Out plus dodatkowe 2×2 GPIO zapewniają interfejs dla konsolowych triggerów zdarzeń i zewnętrznego sterowania pokazami.
40-bitowe przetwarzanie zmiennoprzecinkowe przy częstotliwości 48 lub 44,1 kHz, z latencją 1 ms w obie strony.
Podwójne szyny solo/monitor na kanał do monitorowania przez słuchawki/IEM i/lub wedge i głośniki studyjne.
Zdalne sterowanie sieciowe obsługuje komunikację binarną i OSC oraz umożliwia sterowanie konsolą z dużej odległości. Jest otwarte dla aplikacji innych firm obok aplikacji cross-platformowej Behringer, WING CO-PILOT.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas dostawy | Cena |
---|---|---|---|
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym | Prosimy o odbiór towaru do 7 dni roboczych. | Za darmo! | |
DPD - Kurier | 2 dni robocze | Za darmo! | |
DPD Przesyłka COD ( pobranie przy dostawie ) | 2-3 dni robocze | Za darmo! |
* Dla zakupów powyżej 500,00zł darmowa dostawa!