Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
KALI AUDIO IN-8 aktywny IN8
Kali Audio IN-8 – aktywny trójdrożny monitor studyjny o konstrukcji koaksjalnej ze wzmacniaczem mocy klasy D, przednim portem bass reflex oraz wszechstronnymi możliwościami korekcji w zależności od ustawienia monitora w pomieszczeniu.
0 Przedmiot Przedmioty
REALIZUJEMY NA ZAMÓWIENIE. Cena może ulec zmianie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Kali IN-8 jest jednym z najbardziej innowacyjnych monitorów studyjnych, jakie kiedykolwiek powstały. Łącząc naturalne zalety 3-drożnej konstrukcji z hiperrealistycznym obrazowaniem współosiowego średniego i wysokiego pasma, oferuje większą przejrzystość, mniejsze zniekształcenia i scenę dźwiękową, którą trzeba usłyszeć, aby w nią uwierzyć.
Monitor studyjny Kali Audio IN-8 jest głośnikiem jak żaden inny. Używając tego samego woofera i tweetera co w słynnym Kali LP-8, IN-8 dodaje głośnik średniotonowy, który otacza tweeter i działa jak jego falowód.
W ten sposób zarówno tweeter, jak i woofer są odciążone; przy mniejszym obciążeniu pracą są w stanie grać wyraźniej i z mniejszymi zniekształceniami.
Współosiowa natura przetworników średniotonowego i wysokotonowego sprawia, że IN-8 jest akustycznym źródłem punktowym. W ten sposób eliminuje się zjawisko lobingu pozaosiowego, czego efektem jest stereofoniczna scena dźwiękowa, która zapewnia słuchaczowi hiperrealistyczny poziom detali.
Wszystko to oznacza, że IN-8 jest niezwykle dokładny i wygodny podczas pracy, a miksy wykonane na IN-8 doskonale przenoszą się na inne systemy.
Wiemy. Ciągle powtarzamy o „hiperrealistycznym” obrazowaniu IN-8. Co to właściwie oznacza?
Kiedy słuchasz stereofonicznego zestawu głośników, słyszysz informacje o tym, gdzie umieszczono instrumenty i muzyków, gdy materiał był nagrywany. Nawet w przypadku materiału czysto cyfrowego, producenci mogą manipulować fizycznym rozmieszczeniem elementów w miksie, a ty usłyszysz je na nagraniu stereo.
Nie tylko pozwala to producentom na tworzenie ciekawych efektów przestrzennych, ale oznacza, że można pracować szybciej i z większą pewnością siebie. Dokładna scena dźwiękowa pozwala „zobaczyć” każdy element miksu przed Tobą, dzięki czemu możesz usłyszeć dokładnie to, co się dzieje, gdy dokonujesz zmian.
Systemy 2-drożne z dobrymi falowodami, takie jak Kali LP-6 i LP-8, sprawują się świetnie w przekazywaniu tych informacji przestrzennych. Ze względu na to, że głośnik wysokotonowy i niskotonowy tych monitorów (i większość monitorów studyjnych!) są oddzielone, informacja ta ginie w przestrzeni bezpośrednio nad i pod głośnikiem. Oznacza to, że w pozycji odsłuchowej nie słyszysz pełnego obrazu stereo.
IN-8 rozwiązuje ten problem. Głośnik wysokotonowy i średniotonowy mają wspólne centrum akustyczne, a głośnik niskotonowy jest scrossowany przy częstotliwości 330 Hz, więc odległość między głośnikiem niskotonowym a średniotonowym jest znacznie mniejsza niż ćwierć długości fali w punkcie przecięcia. Oznacza to, że IN-8 jest akustycznie źródłem punktowym. Jako taki, posiada taką samą doskonałą kierunkowość, jaką mają LP-6 i LP-8 po bokach w pełnym zakresie 360 stopni wokół głośnika. Słyszysz wszystkie informacje przestrzenne w pozycji odsłuchowej, więc scena dźwiękowa, którą usłyszysz, będzie miała każdy szczegół, który jest obecny w miksie.
Całkowite zniekształcenia harmoniczne w Kali Audio IN-8 wynoszą mniej niż 1,4%, co jest wyjątkowe. Jest to wynik odciążenia zarówno głośnika niskotonowego, jak i wysokotonowego, dzięki czemu obydwa te elementy wykonują mniej pracy. Głośnik niskotonowy jest scrossowany przy częstotliwości 330 Hz, czyli o 2,5 oktawy niżej niż w LP-8.
Głośnik wysokotonowy jest scrossowany przy częstotliwości 3000 Hz, prawie oktawę wyżej niż w LP-8. Przestrzeń pomiędzy nimi zajmuje bohater systemu IN-8: 4-calowy, zoptymalizowany pod kątem profilu przetwornik średniotonowy. Ten przetwornik ma dużo pracy do wykonania. Oprócz odtwarzania tonów średnich, działa on również jako falowód dla głośnika wysokotonowego. Oznacza to, że kształt musiał być precyzyjnie zaprojektowany, aby zapewnić idealną dyspersję charakterystyczną dla tweetera.
Oznacza to również, że średnica musi pozostać nieruchoma. W wielu innych współosiowych lub koncentrycznych systemach, wysoki skok większego przetwornika powoduje zniekształcenia intermodulacyjne i pogarsza precyzję systemu. Średnica w IN-8 jest ograniczona do mniej niż 1 milimetra wartości szczytowego wychylenia, co sprawia, że jest on akustycznie nieruchomy, a jednocześnie zapewnia średni zakres, aby nadążyć za potężnym przetwornikiem niskotonowym i wysokotonowym.
Dana pozycja głośnika w przestrzeni może drastycznie zmienić jego pasmo przenoszenia. Głośnik umieszczony przy ścianie lub na biurku będzie brzmiał zupełnie inaczej niż głośnik umieszczony na statywie, nawet w dobrze przygotowanym pomieszczeniu. Twarde powierzchnie, takie jak ściany, blaty biurek i konsole do nagrywania mogą zmienić pasmo przenoszenia niskich częstotliwości monitora i pogorszyć ogólną klarowność dźwięku.
Na szczęście, większość popularnych pozycji jest dość przewidywalna i łatwa do skorygowania.
Zespół Kali przeprowadził strojenie korektora granicznego w The Village Studios w Los Angeles i opracował ustawienia korektora granicznego, aby pomóc w uzyskaniu optymalnego dźwięku tam, gdzie trzeba umieścić głośniki.
W połączeniu z LF i HF Trim, zagwarantuje to, że głośniki zabrzmią najlepiej bez względu na to, w jakim pomieszczeniu się miksuje i gdzie są umieszczone.
IN-8 posiadają zbalansowane wejścia XLR i TRS oraz niezbalansowane wejście RCA.
Wejście RCA można ustawić na czułość -10 dBu, gdy korzystasz z urządzeń konsumenckich, takich jak laptop lub smartfon.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas dostawy | Cena |
---|---|---|---|
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym | Prosimy o odbiór towaru do 7 dni roboczych. | Za darmo! | |
DPD - Kurier | 2 dni robocze | Za darmo! | |
DPD Przesyłka COD ( pobranie przy dostawie ) | 2-3 dni robocze | Za darmo! |
* Dla zakupów powyżej 500,00zł darmowa dostawa!